25. kesäkuuta 2012

it's vintage time

Heloou, mä halusin nyt esitellä teille mun uuden vauvan :) iskä toi tän mulle singaporesta ! oon niin himoinnu tollasta jotai vanhaa filmikameraa ja nyt se tuli jeejee ! 
Toi on siis Olympuksen OM-1 filmijärkkäri. Siin on kiinni täl hetkellä 50mm 1.4 kiintee putki, sit siel kaupassa on viel 35mm ja 135mm odottamas hakijaansa :)
tästä vielä löysin jonku nettisivun missä on pikkutietoa tosta
Mä teen lähempää tuttavuutta tohon komistukseen tässä sadepäivinä, filmi oottaa paketissaa ! pitäkää teki kiva sadeviikko !
Tässä lopuks mun ottamat über loistavat taidekuvat tosta.






9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. eiks oo :) me ollaan jo aika läheisiä ! oon paras isi ku mullaki o sellane

      Poista
    2. kyllähä toi on :) !!!

      Poista
  2. Mulla muuten sama kamera :) ja siihe jotai 5 putkee :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cool ! :) odotan innolla niitä kahta muuta vaikka toi 50mm on kans mukaava :)

      Poista