30. kesäkuuta 2012

there's no turning back

Hejdå ihmiset ! mä aattelin et tekisin tälläsen lyhyen vaatepostauksen. Olin siis stadissa perjantaina ja sain rahaa kulumaa ihan kiitettävästi näihin mitä alla näkyy + ruokaa tietenki :) Nyt lauantaina olin reilu kaveri ja laitoin Nikon ottamaa musta parit vaatekuvat ! aattelin että ottasin mun päällä niistä vaihteeks kuvat, eikä roikkumassa jossai henkarissa niiku usein näkee...Nojoo, kohta on taas yks lomaviikko ohi ja mä oon ihan hukassa päivistä ! onneks koulu häämöttää vasta yli kuukauden päässä ja kesää kerkee mahduttaa viel paljon kaikkee ! Toivotaa että kaikilla mun lukijoillaki on ollu kiva kesä tähän mennessä, teitä on kohta jo 80 täynnä ! jeejee 78...pinnistäkää :)






12 kommenttia:

  1. Ihan sairaan kivoja noi sun uuet vaatteet:)! Miks pojat jotka asuu tääl nii ei vois pukeutuu yhtä hyvin ku sie?!D: Jaja oot just sulone.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikää kiitos :) ! sun pitää opettaa niitä ;) ja kiitos :)

      Poista
    2. Ole hyväää:)! Ja jep ;)

      Poista
  2. en kestä! oot nii sulonen :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "kirjoittaja on poistanut tämän kommentin." :D mut kiitti :) !

      Poista
  4. kiva tää sun blogi :) oot iha superhyvä ottaa kuvii ja muutenkii. tykkään tosi paljo, tällästä jaksas kyllä lueskella enemmänki :)

    VastaaPoista
  5. oot niiin komea!!!!!!!

    VastaaPoista