11. heinäkuuta 2012

Haaste !

Moikka, täs on teille tämmönen lyhyt haastepostaus. Eli mulle heitti Fanni tälläsen 11 kysymyksen haasteen, joten vastaan tähän nyt nopeesti tälläsellä lyhyellä postauksella koska oon tällä hetkellä mökillä... Tän viikon kuvia tulee sitte myöhemmin tänne :)


Eli tässä nyt sitte tää haaste:


11 kysymystä !

1. Hajuvesi jota käytät? - Mexxin "fly high"
2. Lukio vai amis ? / Lukioon vai amikseen ? - Lukioon oon menossa
3. Mitä olet harrastanut ? - Oon harrastanu paljon kaikkee pienempänä mut nyt myöhemmi ne on karsiutunu pelkästää noihi musiikki ja valokuvaus juttuihi
4. Lempi vaateliike? - Vaatteita tulee osteltua millon mistäki, mut suosikeiks on noussu varmaa Weekday, Carlings ja H&M
5. Mihin maahan olet aina halunnut matkustaa? - No aika monessa maassa oon jo käyny, mut australia ja afrikka on viel mun osalta koskemattomia joten ne ! (aikasemmin se tais olla New York)
6. Shoppailu vai treenaus? - Molemmat
7. Paljon kavereita vai muutama hyvä ystävä? - Muutama hyvä ystävä
8. Lempi väri ? - Sininen
9. Minkä takia aloitit kirjottamaan blogia? - No mulla tuli ladattua facebookkii mun kuvia sen verra paljo et mulle ehoteltii blogin tekemistä ja sit aattelin että se vois olla iha kiva idea, sais itteää ja kuviaa vähä esille :)
10. Facebook vai instagram ? Musta tuli vähä aikaa sitte instagram riippuvaine mut se on jo vähä hiipunu, joten sanotaan Facebook
11. Paras vuoden aika ? - SOMMAR 


Ja tää haaste oli siis lähtöisin siis täältä --> http://fannin-fannin.blogspot.fi/2012/07/haaste.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti