25. heinäkuuta 2012

Singapore

Hello ! Mä kotiuduin tänään 6 aikaan aamulla lentokentälle Singaporesta. Lähin Singaporeen mun iskän kanssa sen työmatkalle mukaan ja oli tosi kivaa ! Perillä kerettiin olemaan yks ilta ja yks kokonainen päivä. Tulo iltana käytiin siinä Singaporen zoossa, siellä oli semmonen yösafari jutska missä oltii pimeellä sielä eläintarhassa, semmone kierros. Kokonaisena päivänä/lähtöpäivänä kierreltii pitkin Singaporea semmosella "hop-on, hop-off"- bussilla, käytiin China Townissa, Little Indiassa ja Little Italyssa. Sitte käytii siinä meijän hotellia lähellä olevassa ostoskeskuksessa, josta ei löydetty yhtään mitään... Käytiin sitten vielä siinä semmosessa elektroniikkataivaassa, missä oli kaikenmaailman hifisti- ja kamerakauppoja, jossa pääsin sitte kokeilemaa paria putkea tohon mun kameraan ja sitte kuulokekaupasta ostettii mun unelmakuulokkeet, joita tuun hellimää ku pikkuvauvaa ettei niille käy mitään niinku edellisille...No sitten ennen lähtöä käytii vielä hotellin poolilla uimassa ja sitten lähettiin kentälle. Lennot oli molempiin suuntii melkein 12 tuntia ja plääh istuin sen ajan menolennolla ohjaamossa. Nyt kotona kerkeen olemaan tän päivän ja huomena lähetään ajelemaan pitkin suomea ja sunnuntaina mennään taas mökille Uuteenkaupunkiin. 

Kysymyksiä teiltä on tullu jo tosi kivasti ja jos joku ei sitä kysymyspostausta vielä oo löytäny ni täältä sen vielä löytää, kyselyaikaa on enään 6 päivää !

Hui ku tuli paljon tekstiä ja kuviaki tossa on joku vajaa 50, oh dear










































(Canon 85mm 1.8)

(Canon 70-200 f/4 L)




Mun epätoivonen panoraamakuva, yritän kehittyä vielä


25 kommenttia:

  1. miks istuit ohjaamossa? oliks siistii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska kone oli täynnä :( ja olin ID:llä eli mulla ei ollu paikkaa

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. awesome! tosi hyviä kuvia late :-) jeejee mun bloggeri vähän feilas parii kertaa näitten kommenttien kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos :) joo mä huomaan että se ei tykkänny susta :D

      Poista
  5. miks sil sun kamullas on blogi jossei se kirjota sinne? ärsyttää ootella postauksii -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis sil nikol vai mikä sen emopojan nimi on?

      Poista
    2. hahhah joo :D mut siis emmätiä siltähän sun tätä pitäis kysyä eikä multa... ja se on täl hetkellä skoteissa ni sei ei oo päivitelly :D

      Poista
    3. noku ei pysty anona kirjottaa sille kommenttii

      Poista
  6. wohoaa pääsit isäs mukaan työmatkalle! oon kade.... :D
    kiva blogi muuteski :)

    käy kurkkaa munki blogi jos kiinnostaa :)
    www.boundyme.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jees :) hehe älä oo ja kiitos :) ! käyn kurkkaa

      Poista
  7. koska teet sen vastauspostauksen noihin kysymyksiin ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä teen niistä videopostauksen tässä loppuviikosta :)

      Poista
  8. Vähä hienoja kuvia ja jään muutenki lukeen sun blogiis =)

    http://weakness-anniina.blogspot.fi/ =)

    VastaaPoista
  9. Hiaanoja kuvia! Itekin kotiuduin just ulkomailta, tosin mun kuvasaldo oli säälittävä tähän verrattuna.. :D Oot taitava kuvaamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitti :) säki oot kyllä hyvä ! ja pöh mä vähä räpsin kuvia ku ekaa kertaa olin :D mua vähä pelotti et näit tulee liikaa

      Poista
  10. missä sun iskä on töissä?:)

    VastaaPoista