5. heinäkuuta 2012

tricky

Tsau ! Mä ajattelin tehä tälläsen lyhyen postauksen ennen lauantaita. Lähen lauantain mökille, joten kuvasaldoa yms saatte varmaa sen reissun jälkee tai sitte sen aikana, katotaan nyt. No, eilen keskiviikkona mä siivoilin mun huonetta ja heitin paljonki kamaa pois ja suurin osa kaikista yläaste kamoista lähti menee, i'm happy ! No tänää torstaina en jaksanu sitte liikkua yhtää mihinkää paitsi että kävin mummolla tienaamassa rahaa ja sitte tulin kotii ottamaa arskaa. Mä sain sellasen hienon paniikkikohtauksen jostai ampiaisesta joka parkkeeras mun päälle, sitte huidoin sitä ja se saatto yrittää pistää mua mun jalkaa, ainaki sellane jälki siin on... No, huomen tänne tulee yks Ville, joka lähtee meijän kanssa lauantaina sinne mökille. Mut ei mulla tän pitkän tarinan lisäks tällä kertaa oo muuta, lähen siis syömää ja kattomaan tota leffaa joka viime kerralla pätki :) see ya 


ps. sitku teit tulee se 90 ni sitten teen sen kysymyspostauksen, joten pinnistäkää ! :)












5 kommenttia:

  1. oot kyllä niin komee :)<3 kelpais mulle ihihi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos sä tuntematon ano :) !

      Poista
  2. love that movie. kerranki itkin sen takiii et joku oli romanttista eikä surullista. mun lemppari ! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä en itkeny :D mut toi on ihan älyhyvä ja toin jo tokaa kertaa ku ekal kerral se pätki ja mä jotenki katoin jo koko leffaa eritaval, ihan loistava ! :)

      Poista
  3. moikka ! :) mulla olis sulle haaste mun blogissa ---> www.fannin-fannin.blogspot.com ! :)

    VastaaPoista