5. lokakuuta 2012

Autumn capital

IMG_3522
IMG_3539
IMG_3551
IMG_3552
IMG_3555
IMG_3556
IMG_3559
Ylhäällä mun mielestä ehkä tähän mennessä paras kuva joka on otettu musta, jee ! ^IMG_3581
IMG_3658
IMG_3678

Eilen oli torstai ja ohmygosh vapaa päivä ! Ihanaakin ihanampi koeviikko siis loppu vapaapäivään, jollon mä ja Valtteri suunnattiin Helsinkiin kameroiden kanssa. Mä kävin ostamassa itelleni tollasen uuden rakkaudenkohteen Weekdaysta ja sitten alotettii kuvien ottamine. Oltii kunnon turisteja Tuomiokirkolla ja jotkut turistit jopa pyys mua ottamaan niistä kuvan niitten iPhoneen woho. Mä tykkään syksystä ihan hulluna just näiden mahtavien värien ja fiilisten takia, mut kylmyys ei iske kauheesti, mut saapaha kaivaa villapaidat esiin. Nyt alkaa uus jakso ja uuden aineet. Viikonloppu edessä, mutta siitä sitten lisää myöhemmin. Mua vähä harmittaa ettei mulla ollu omassa kamerassa akkua ja kuvailin mun iskän rungolla, mutta ne kuvat ei ajautunu tänne, joten nää kuvat on Valtterin ottamia, kiitoksia !

16 kommenttia:

  1. oi hitto toi viimenen on täydellinen

    VastaaPoista
  2. Voi oot nii söpö ja sul on ihan täydellinen tyyli!! Mennääkö naimisiin? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh kiitos ! vois olla iha kiehtovaa mennä anon kaa naimisii kyllä :)

      Poista
  3. ootpa komeeee lauri :-) ja toi vika kuva on ihan mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kiitti :) joo jag gillar också !

      Poista
  4. täällä yks kateellinen ilmottautuu! Nää kaikki on ihan älyn makeita, lauri oot niin huippu! :)

    VastaaPoista
  5. ootpa komee ja sul on ihana tyyli ! :-)

    VastaaPoista
  6. onpa ihanan valoisia ja makeita kuvia, tykkäilen tositosipaljon! bongasin sun blogin just sattumalta jostain ja selailin pitkään, ihana blogi on:) anteeks oon tosi laiska enkä jaksa selailla edellisten postauksien kommentteja jos sieltä vastausta löytys, mutta millä kameralla kuvaat ? (:
    ps pakkohan munki mainita että ootpas söppänä ja tykkäilen sun tyylistäs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo vähä kiva :) kiitos, mä kuvaan Canonin 600D:llä

      Poista
  7. Beautiful photos!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    VastaaPoista
  8. oioi yli kivoja kuvia varsinki toi vika! :--) oon nyt seuraillu sun blogias vähän aikaa ja nyt aattelin jäädä lukee!

    http://camis-camera.blogspot.fi/

    VastaaPoista