28. marraskuuta 2012

Should I say snowy?

IMG_0270IMG_0275IMG_0279IMG_0284IMG_0288IMG_0290IMG_0291IMG_0309IMG_0311IMG_0320IMG_0322

Huh, tajusin just ettei mulla oo ollu tän talven puolelta yhtäkään lumikuvaa olemassa vielä, mutta nyt on ! Mä ennen aattelin ettei lumessa oo mitään hyvää, koska se tuo sen kylmyyden mukanaan, mut eilen mä oikeesti tajusin et hei, lumi on sittenki melko mahtavaa !
Tosiaan mun tokan jakson koeviikosta on menny jo 4 päivää ja mulla on jäljellä enään 2 kielten koetta jonka jälkeen alkaa taas normaalielämä (?). I guess mun pitäis hipsiä pikkuhiljaa kirjan pariin sohvalle kun ei mulla oikein muutakaa höpöteltävää tässä oo.

22 kommenttia:

  1. Oi ihana toi eka pystykuva! Ihanku ois jostai weheartit:sta :D

    VastaaPoista
  2. Uu sul on hyvä tyylitaju, sama Kånken ku mulla! ;D Ja ihana toi banneri :)

    guabk.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. oot lumimies

    no okei oot komee ;))

    VastaaPoista
  4. mahtavii kuvia taas late! =) jokupäivä kuvailemaan jooko joo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos ! joo kyllä mennään joo kyllä :) !!

      Poista
  5. supermagee toi kuva minkä laitoit instaanki!:D

    VastaaPoista
  6. Kuinka monta kertaa oonkaa nähny sut Triossa... :D

    VastaaPoista