17. marraskuuta 2012

some outfits and glasses


Tänään lauantaina käytiin ottamassa Valtterin kanssa Lahessa muutamia kuvia, joista osa oli yhteen valokuvauskurssityöhön ja osa ihan vaan mulle asukuviksi. Kahesta ylimmästä yritin vääntää kollaasia, mutta oon laiska enkä jaksa ruveta muuttelemaan niitten kuvakokoja että fotarilla ois helppo se kollaasi tehä, joten ei kollaasia. heh. Aamulla meillä oli Lahen kauppatorilla koulun kuoron kanssa esitys, jossa meijän jälkeen esiinty Aarne Alligaattori (miks infoon tästä?), josta kuvia löytyy mun instagramista. Ens viikon lauantaina alkaa koeviikko, joten siltä ajalta kuvia täällä näkyy luultavasti vähemmän mutta vielä on viikko aikaa tehä kaikkea mullistavaa + maanantaina on mun sweet 16 ! wohoo see you then.

Ps. kuvissa näkyvät lasit ei siis oo aidot. Kaikille tietämättömille tiedoks että kyllä, mulla on lasit, mutta vihaan mun nykysiä ja käytän piilareita all the time. Mutta siis haaveilen tommosista RayBan-laseista ja näissä kuvissa nyt vähän sitten testailin että miltä sellaset näyttäis mun päällä :)




26 kommenttia:

  1. Noi lasit näyttää sul ihan helvetin rumilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se on sun mielipide ja oot kyllä eka joka sanoo että noi ei mulle sopis :D

      Poista
  2. noi lasit sopii ihan helvetin hyvin!:)

    VastaaPoista
  3. Juu no mut minun mielest ne vaa ei jotenki sovi mut vaa minun mielipde (:

    VastaaPoista
  4. vitsi miten hyvä kuva toi mustavalkonen, ihanku jostai silmälasimainoksesta! mullaki nykyset lasit niin järkyttävät et käytän piilareita kokoajan... tollaset raybanit olis kyl aika kivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee kiitti ! ja niin olis, seuraavana ostoslistalla

      Poista
  5. Vastaukset
    1. rupeen itekki tykästyy siihe iha hulluna pikkuhiljaa ! :D

      Poista
  6. noi lasit sopii sulle älyttömän hyvin! & komeana olet!!! :-)

    VastaaPoista
  7. kivoja kuvia ja noi lasit sopii sulle :) pidätkös jotkut synttäri pippalot ? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) ! ja itseasias en taida pitää, ehkä mennää muutamie kavereitten kaa syömää mut ei muuta

      Poista
  8. kivoja kuvia ja tykkään tosi paljon sun blogista!! :)

    VastaaPoista
  9. kiva blogi, oon seuraillu jo vähän aikaa (: upeita kuvii !

    VastaaPoista
  10. vaau kivoi kuvii :) ooot söpö!

    VastaaPoista