15. joulukuuta 2012

what if I don't like winter ?

IMG_0338IMG_0400IMG_0440IMG_0487IMG_0489IMG_0490IMG_0491IMG_0493IMG_0495IMG_0499IMG_0502IMG_0507
Oon vissiin melko hidas bloggaaja kun mun edeltävä postaus oli kahen viikon takaa, no kumminki. Ylemmät kuvat on itsenäisyyspäivän ajoilta ja siitä eteenpäin. Tänään käytii Jonnan kanssa Lahen pakkasissa kameran kanssa ja saatiin jonkunlaisia kuvia aikseks vaikka joka kymmenes minuutti piti hypätä sisälle lämmittelemää ku tonne ulos jääty vaikka oli takit ja muut semmoset talvikamatki mukana... oon vissii hirvee ihmine ku en oo löytäny tästä talvesta ja sen kylmyydestä ja yhennäkösyydestä yhtäkää hyvää puolta, vaa koko ajan vaan haaveilen kesän lämmöstä ja värikkyydestä. Pidemmittä puheitta mä meen jatkamaan muun viikonloppua uskonnon kirjan kanssa ja odottamaan tiistaita kun kuuta nousevaa.

6 kommenttia:

  1. ai et sä vaa laitat mut sun blogii :DDDDDDDD oivoi

    VastaaPoista
  2. uuaaah saanks noi vanssit???? khuuleja kuvia!!! (--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ! et saa mun vansseja ku oon niihi liian kiintyny !

      Poista