2. maaliskuuta 2013

Otsikot on hankalia

IMG_2575IMG_2595IMG_2678IMG_2690IMG_2695IMG_2696IMG_2740IMG_2751IMG_2753IMG_2757IMG_2774IMG_2780IMG_2784IMG_2800IMG_2811IMG_2816IMG_2822IMG_2831
No, se oli semmonen päivä. Alkuidea oli lähteä Aten kanssa Lahteen ja napsia muutamat kuvat siellä, jonka jälkeen päädyttiin kumminkin mun iskän luo ottamaan taas mun huoneeseen kuvia, mukana Elisa. Pari ekaa tähtikuvaa on Lapin reissulta, josta ei hirveesti kuvasaldoa tullu. Oon jostain syystä nyt kirjotustaidoton ja lopetan tekstin tähän. pöh.

16 kommenttia:

  1. woooou oikein on upeita ruutuja guud guud!! :--))

    VastaaPoista
  2. tarviiks mun sanoo enää mitää ? :)))

    VastaaPoista
  3. toi muija ei sitten vaan osaa poseerata ei millään... ja kiva saraloveyou copycat =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en vaa osaa ilmeisesti nähä mitään pahaa noissa poseerauksissa, kummiskin ku kukaa meistä ei oo ammattilaine + miten ihmeessä saat väännettyy tähän saran ?? :D

      Poista
    2. Osaa se :--) kato nyt tota Attea :D ei mtn osaamista xd tylsiä ilmeitäkin. ja jos Elisa ottaisikin mallia jostakin niin onko siinä jotakin ongelmaa :D? Itse en tiedä kuka on sara mutta eipä haittaa :)

      Poista
    3. Ihanaa jäbät ku puolustatte mut kestän kyl kritiikin:)

      Poista
  4. Joo ihan mahtavia kuvia! taijan jäähä seurailemaan :)

    http://smartideafrombigbrains.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hirveen kiva blogi!:)

    http://nomonde-justheartit.blogspot.fi/

    VastaaPoista