17. toukokuuta 2013

Aurinko

IMG_3757IMG_3871IMG_3901jonikoalaIMG_3947IMG_3954IMG_3955IMG_3971IMG_4030IMG_4059-EditIMG_4191IMG_4110Photo 16.5.2013 22.02.01
Mietin jo vähän aikaa, että oonko jo tulossa hihhuliks ku oon ihan fiiliksissäni koko ajan, mut tajusin oikeesti että mulla on ollu järetön ikävä shortsikelejä. On ihan sanoinkuvailematonta makoilla yksinään muitten ollessa tunnilla, keskellä koulun pihaa, ottamassa arskaa kuulokkeet korvissa. Tai se, kun ekaa kertaa sai ne shortsit jalkaan ja ei enää niistä halunnu luopua koska se tuntuis heikkoudelta. Parasta on silti lähteä kymmeneltä illalla ostamaan mäkkäristä pirtelöä roosan kanssa ja mennä istuskelemaa vaan ja takastulomatkalla vaan kattoa taakkeen ja tajuta punasesta taivaasta, että kesä on oikeesti nyt täällä. Oon uudelleenlöytäny Donkeyboyn ja kuunnellu repeatilla mun norjalaisen kaverin biisiä, joka löytyy tästä (myös tosta ylhäältäkin).  Kesään on 15 päivää.

35 kommenttia:

  1. Nää kuvat on ihan mahtavia, niin kesäsiä. Mulla rupes tekemään mieli mansikkapirtelöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep oon iteki iha ihastunu näihin ! nam :)

      Poista
  2. joo perkeleen sigrid, alemmuuskompleksi iski x500 :c

    mut ihanii kuvii muru niiku tnää aiemmi jo sanoin ;);)

    VastaaPoista
  3. Käyppä kurkkaamassa(:

    http://anotherdimension-emma.blogspot.fi/2013/05/link-your-blog-513-favorites.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh mahtavaa !!!! kiitos hurjana :) !

      Poista
  4. kuinka kehtaat hengata sua 4 vuotta nuorempien kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska joni on mahtava ! älä sä kerro mulle kenen kans mä saan hengata ja kenen en, koska mä päätän sen ihan ite :) just for you to know...

      Poista
    2. (eri ano) pakko sanoa, että eihän se ikä ystävää määrää.

      Poista
    3. oot iha oikeessa ! ikä on vaa numeroita.

      Poista
  5. millä sä muokkaat sun kuvia? :)

    VastaaPoista
  6. Tää sun blogi on aivan upee ! Ihania kuvia ja kirjotat tosi kivasti:) Sait just uuden lukijan :)

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/
    Ois kiva jos kävisit kurkkailemassa munki blogia :)

    VastaaPoista
  7. huikeita kuvia oon iha rakastunu :D

    VastaaPoista
  8. sä ja joni, perfect ! :-)

    VastaaPoista
  9. Upeita kuvia, jotenki tosi erilaisia ja massasta erottuvia kuvia! (---:

    VastaaPoista
  10. ooii ihania kuvia!! sun blogi sai mut innostumaan muokkaamaan kuvia, oot ihana :)

    VastaaPoista
  11. Ei vitsi vähän kivoja kuvia! :-)

    VastaaPoista
  12. Hei :) sattuisko sun isä tai joku sukulainen olla töissä tuolla Lahden Sibelius talolla? Jos ei niin sitte unohda että ikinä ees kysyin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo kyllä siel duunissa ketää mun tuttua, sorry :D

      Poista
  13. Ai, että tota sun Norjalaista kaveria! Oisko ihana kuvaava sana.

    VastaaPoista
  14. huikeen kivoja kuvia, näissä on sellanen ihana fiilis!

    VastaaPoista