26. kesäkuuta 2013

Atte

IMG_5578IMG_5582IMG_5595IMG_5608IMG_5614UntitledIMG_5625IMG_5656IMG_5660IMG_5682IMG_5662IMG_5676UntitledUntitledUntitled
IMG_5689 Aurinko paistaa lämpimänä ja siitä ei voi olla nauttimatta. Mä tunnun ravaavan samoissa paikoissa useeseen otteeseen ja kiertelen alennusmyyntejä. Oon koukussa VSCO camiin ja iPhonekuvailuun. Auringonlasku on upeinta mitä oon ikinä nähny, kun se aurinko hohtaa punasena horisontissa. 3 päivää töitä, 6 päivää Tukholmaan, 9 päivää Summer Uppiin, 11 päivää Hong Kongiin ja 36 päivää New Yorkkiin. Kesä on parasta ja mä oon elossa.

26 kommenttia:

  1. wow lauri nää sun kuvat on upeita! :-)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia taas kerran !! ps. Sut on bongattu istumasta trion edestä tässä yksi päivä en ihan muista mikä :P !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! :) mäki oon tainnu bongata sut, paikallisii nähtävyyksii? XD

      Poista
  3. unohduin selailemaan sun vanhempia postauksia vaikka ties kuinka pitkäksi aikaa, pakko myöntää et saat kyl aikaseks tosi upeita kuvia :-) !

    VastaaPoista
  4. höhöö oot söpöin ikinä! aww :3

    VastaaPoista
  5. komeamies !!!! löytyykö näitä mistään muualta lahdesta ? ):

    VastaaPoista
  6. sul on täällä tosi hienoja kuvia!!:)
    http://youngskins.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. millä muokkaat sun kuvat ? nää on aivan upeita :-)

    VastaaPoista
  8. kovin upeita kuvia, mahtavaa :o ! :)

    VastaaPoista
  9. Aaaaa toi silta-kuva!!! asdskldfjoeoer <3

    VastaaPoista
  10. MIITÄÄÄ vähänkö jännää ! Oon jutellu ton Aten kans joskus monta vuotta sitten irc-galleriassa ja nyt seurailen sitä instas, ni jännää bongaa yhtäkkii sen kuvii jonkun blogist :D haha

    VastaaPoista