11. kesäkuuta 2013

Laiska postaaja

1234567891011121314151617Carina Blomqvist18
Musta tuntuu että oon laiska kirjottelemaan tänne, ja multa tulee tänne aina isoja postauksia joissa on paljon kuvia. Mitä mieltä te ootte? Onko kivempi kattella lyhyitä parin kuvan postauksia vai isoja postauksia? Mä oon nimittäi melko suuri fani tolle jälkimmäiselle.
No, lähiviikkojen aikana on tapahtunu paljon asioita, joita on tiivistettynä näihin kuviin. Kesätyöpaikka pääasiassa, joka on tän kuun tokavikaan päivään asti. Oon Helsingissä Kalevankadulla kummitädin korunäyttelyssä töissä. Jos kukaan Stadissa päin liikkuva on innostunu, niin tänne saa tulla kyllä moikkaamaan ja virkistämään joskus tyhjiä päiviä.

Ps. Jos viitsisitte pienen hetken uhrata ajastanne ja käydä äänestämässä mun kummitädin (Carina Blomqvist) sormusta yhdessä kilpailussa, niin oltais todella kiitollisia. Linkki löytyy tästä, ja sormuksen nimi on "Eden" numerolla 12. (Sormuksen kuva on myös tossa ylhäällä vikana).

17 kommenttia:

  1. oot suloin, ikävä on suuri ;__; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. you too hun ♥ nähään joku päivä ! kato whatsappis

      Poista
    2. puhelin vammaa taas enkä pysty yhistää nettii, itken verta tääl oikeesti

      Poista
  2. Pitempiä kuvia ehottomasti! Eikun siis postauksia, mut on pitkät kuvatkin kivoja :D
    Mitä sä luet tossa kirja kuvassa? Ja muutenki, luetko paljon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D mä luen Stephen Kingin "maantievirus matkalla pohjoiseen"-kirjaa ja mä en lue paljoo. Se on aika epänormaalii mulle että luen, mutta tuol duunissa se on iha kivaa tekemist ja toi on hyvä kirja !

      Poista
  3. Sinusta huokuu sellaista iloista elämän virtaa, jota minun on ihan pakko seurata. Jään seuraamaan sinun blogiasi, olet jo neljäs poika-bloggaaja, josta tykkään todella paljon!! :)

    VastaaPoista
  4. ootsä joku homo vai? :D

    VastaaPoista
  5. Huhhuh tyksin sun blogista paljon! :)

    VastaaPoista
  6. oi oi! blogilöytö :-) hyvät poikabloggaajat on harvas ja sä oot yks sellanen! taidampa oikeen jäädä seurailee ;-)
    käy kurkkaa munki uuden uutukainen blogi jos kiinnostaa!
    www.inhalejools.blogspot.com

    VastaaPoista