22. heinäkuuta 2013

broken glass in an empty cabin

synkkäjoniIMG_7522IMG_7550IMG_7563IMG_7668IMG_7675IMG_7678IMG_7683IMG_7792IMG_7809IMG_7824IMG_7937IMG_7961IMG_7990IMG_8006IMG_7997
Yllä vähän viimeaikasia kuvia mun flickristä. Ekat on Jonista, kun käytii Stadissa kiertämässä Itistä ja keskustan kauppoja ja muuten vaa rullailemassa pitkin keskustaa. Loput on tän maanantain kuvia. Käytii Anskun ja Villen kanssa paikassa jonka sijaintia en osaa ees selittää, mutta Lahessa on semmonen paikka missä on vanhoja junia ja me kuvailtiin siellä kolmestaan sähköröökien kanssa. Mä oon taas ihan tyytyväinen näihin kaikkiin kuviin, mikä on teijän suosikki?

45 kommenttia:

  1. Nää sun kuvat on kyllä aina ihan älyttömän siistejä! :o

    VastaaPoista
  2. sun kuvat on aina niin upeita!!

    VastaaPoista
  3. mahtavia kuvia kaikki:)tää sun blogi on ehottomasti yks mun lemppareista! Kuvat on aina jotenki niin yhteensopivia ja tunnelmaa sisältäviä:)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. no mähän olen herranjestas, for real.

      Poista
    2. ja vaatimatonki vielä, ai että

      Poista
  5. nää on kaikki ihan hiton siistei!! =)

    VastaaPoista
  6. JEE näää on iha hullun siistejä! :) ps näin tänää horsegrill-tytön ja yritin ottaa salakuvaa mutten onnistunu XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD oh my mutta JEE ja perjantaina otetaan hullun siistejä myös ;)

      Poista
  7. Tykkään tosi paljon sun blogista ja tyylistä kuvata! longboarding kuulostaa niin hauskalta !

    -97 poika

    VastaaPoista
  8. kui hienoja! toi kuudenneks alin on varmaa mun lemppari :---) sun kuvissa on aina jotenki kiva tunnelma

    VastaaPoista
  9. Hulluja kuvia taas kerran! :) Oliks noi röökit vaa rekvisiittaa? :D


    Oon myös itekki perustamas valokuvausblogii kaverin kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oli ja sähköröökejä :D hyvä, kantsii !!

      Poista
  10. Oooi iha sika hienoja kuvii! :)

    VastaaPoista
  11. ihan älyttömän kivoja kuvia! varsinkin kun tuo värimaailma ja tyyli toistuu samankaltasena joka kuvassa niin lopputulos näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
  12. Heii! Oon hankkimassa uutta kameraa ja oon aatellu tota 6d mikä sullakin on. Ootko ite ollu siihen kuinka tyytyväinen? Millanen akku siinä on ja kestääkö se kuinka kauan? Mitä tykkäät videokuvauksesta? Onko jotain huonoja puolia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis itte oon ollu tosi tyytyväine koko kameraa ! Ja akku on kestäny tosi hyvi et kestää kauanki kovaa käyttöö, videoo en hirveesti ota mut mitä oon testaillu nii siinäkää ei oo valitettavaa, works perfect !

      Poista
  13. oon menettänyt about puolet elämästäni kun löysin tän blogin vasta nyt! uskomattomia kuvia :)

    VastaaPoista
  14. Äsken löysin tänne sun blogiin ja selasin vaikka kuinka pitkälle noita aikasempia postauksia. Oot ihan älyttömän hyvä kuvaamaan ja noi kuvat on upeita!:-)

    VastaaPoista
  15. Tee postaus niiku miten sä kuvaat! Voi olla aika vaikeeta, siis tarkotan sitä että kerrot millasii putkii käytät henkiläkuvauksesta ja millasii asetuksii, niiku jotain omii suosituksii, tai millasii tykkäät käyttää, millasii valotusaikoi ja aukkoja (: mitä mä nyt täs lässytän, tee joku kuvauspostaus suomeks sanottuna :D (: ps. ihan sika makeit kuvii tosta Jonista !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voisin vaikka tehä :) ps. kiitos !

      Poista
  16. Eiii vitsi ! Vähänkö kivan näkösii kuvii ! :)

    VastaaPoista
  17. on muuten harvinaisen tyttömäisen ja homon näkösii poikia :D:D eiksua vittu yhtää hävetä olla noi hinttimäinen ei helvetti :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D eiks sua yhtää hävetä ku et voi kommentoida ku nimettömänä ja mä toivon, mä tosiaan toivon että sä olet semmonen _tosimies_ ja jos oisit semmonen ni sä et alentuis kommentoimaa anonyyminä

      Poista