18. syyskuuta 2013

tryin' not to be lazy

IMG_0241IMG_0257IMG_0318IMG_0354IMG_0373IMG_0382IMG_0403IMG_0519IMG_0538IMG_0571IMG_0628IMG_0714IMG_0725IMG_0734IMG_0755IMG_0795IMG_0801IMG_0803IMG_0811
Blogin puolella on ollu hiljasta pitkän aikaa, oon laiska, en jaksa avata konetta ja muokata kuvia, siirtää kuvia tai ylipäätänsä ees keksiä mitään mitä kuvata. No, oon kantanu parina päivänä kameraa messissä ja  saanu iha kiitettävää matskua tännekki puolelle pistettäväks. Mun elämä näkyy nykyää eniten varmaa instagramissa ja oon koukussa heh. Ask on astunu kuvioihi kans omal tavallaa. Kuvissa on Ansku, Hanna, Joni ja minä. Nojoo, on siel yks oravaki.

29 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia taas late! Ja kilttikiltti koitapa olla vähemmän laiskiainen, koska sun blogi on parhauttaaa :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thänks roosa mä yritän olla epälaiskiainen :) ja meijän pitäs taas nähä joskus !!

      Poista
  2. iha sika siistejä nää!! lemppari kuva on tuo TJonista otettu kolmas kuva!!! :---) laaaaaurii sun täytyy olla ahkerampi blogin suhteen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos !! Mun pitää yrittää olla :( ;)

      Poista
  3. oiii nää kuvat on ihan hirmu ihania! :3 oot niin söpö ja sun blogi on parhautta! todellaki yks lukija lisää! :>

    http://smilebehindthecamera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. höh meijän pedo ja kaksarikuvat ei päässy tänne :(

    VastaaPoista
  5. Aaaaa rakastuin näihin kuviin! Aivan upeita :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Aivan ihania kuvia, pakko jäädä seuraamaan!!:))

    https://saarasusanna.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. MENNÄÄN NAIMISIIN <3 en kestä oot ihana

    VastaaPoista
  8. Hei sulla on aivan upeita kuvia täällä sun blogissas! Kadehdin sun kuvaustaitoja! ;)

    Ps. Millä objektiivilla kuvaat yleensä? Mun pitäis hankkia omaan kameraani hyvä uus objektiivi mut oon ihan kujalla minkälaisen ostan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wou kiitti ! ne objektiivit lukee tuol sivupalkissa, mut päämäärin 50mm :)

      Poista
  9. omg i love your blog!! totally one of my favourite blogs!!♥

    VastaaPoista
  10. Miten muokkaat sun ig kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. silleen että saan sut kiinnostumaan siitä miten ne muokkaan ;)

      Poista
  11. Aivan upeita kuvia ! Tykkäään :--)

    VastaaPoista