4. joulukuuta 2013

New home

 Untitled
IMG_1538IMG_1543IMG_1544IMG_1547IMG_1549 Viikonloppuna ohjelmassa oli muutto uuteen kotiin. Iskä muutti siis Helsingin keskustaan ja mä asustelen sen perheen kanssa siellä aina ajoittain niin paljon kun mahollista. Ite mä en ole ennen asunu ihan ydinkeskustassa koskaan, joten tää on mulle melkolailla uutta. Muutamat banaanilaatikot ja keittiön pöytä oottaa purkuaan ja muuten ollaan aika hyvissä merkeissä.
Ostin viikonloppuna myös varmaan mun elämän ensimmäisen huivin ja oon aika innoissaa että se sopii mulle, koska en oo ennen jostain syystä lämmenny yhtään idealle huivista.
En ala lupailemaa taaskaan mitää radikaalia muutosta postausrytmissä, mutta sen lupaan, että kohta tänne tulee muutamat hääkuvat, joita olin kuvaamassa pari viikkoa sitten.

8 kommenttia:

  1. JJEE WUHUU haluun tulla käymää teillä !!! :D

    VastaaPoista
  2. !!! Postaus sulta! Tätä on odotettu :) Kiva nähä että sä elät vielä. Ihanan näkönen koti ja ois kyllä hauskaa asua Helsingin keskustassa, ylipäätänsä Helsingissä :D

    VastaaPoista
  3. Vihdoin uus postaus! :D Kivoja kuvia jälleen kerran. Millä objektiivilla kuvaat eniten? Vähän sellai yleisobjekti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vihdoinkin !! kuvaan eniten sigman 50mm :)

      Poista
  4. Toi Gantin huppari on ihan täydellinen!

    VastaaPoista